Friday, June 29, 2007

Sepi


Assalamualaykum...

Pernah tak rasa macam tu?
Rasa macam takde sape pon yang faham kite..
Takde tempat nak share problem..
Padahal ramai je kawan2 sekeliling...

Kadang2 pulak tuh...
Kite ingat kite sorang2...
Tapi rupe2nye ade jugak orang yg always ready..
Nak ngadu masalah ke, nak nangis kat dia ke..
Semua boleh.. just let them know..

Bertuahnya sebab masih ade orang yang sayang dan kisah kat kite...

p/s: sebenarnye kite tak pernah keseorangan, sebab Dia yang Maha Pengasih selalu ada untuk kite.. cuma kite je yang tak sedar.. teruk kan kite nih? harap belum terlambat...

2 comments:

FadHiLaH_ said...

ramai org selalunye mcm tu. rase left out. padahal tak pun. just reach out for a person whenever u want to share ur problem. happiness double up when u talk to someone, and sorrow halved when u share with someone.

Anonymous said...

salam..
cik empunya blog, benar seperti yang awak katakan. sepi itu indah. kadang-kadang berseorangan itu lebih indah dari gelak tawa beramai-ramai.
pernah rasa tak,
bila bertemu seseorang yang cukup serasi,
walaupun hanya duduk bersama tanpa berkata apa-apa,
hanya mata memerhati orang yang lalu-lalang,
apabila berpisah, dirasakan itulah pengalaman yang paling indah,
yang paling puas hati,
walau tidak sepatah kata dilafaz.

cheer up girl. life is suppose to be full of memories. a good one.

.: senja itu :.