Monday, July 10, 2006

Survey Dalam Bahasa Melayu

Saje jek nak menjawab survey yang saye dapat dari member saye...:)


1. Bekas kekasih saya adalah :
*sudah pun menjadi suami orang.. :)

2. Saya sedang mendengar :
* bunyi aircond di library

3. Mungkin saya patut :
*keluar dan pergi berjalan-jalan. petang nih kena jadi pengadil untuk perlawanan bola keranjang lelaki. sempat lagi ni..

4. Saya suka :
* berada di tempat yang tenang dan menenangkan. pulau ke, pantai ke, tasik ke...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
* menerima saya sebagaimana adanya saya..baik dan buruk saya.

6. Saya tak paham :
* kenapa Brazil terkeluar awal dalam Piala Dunia..:(

7. Saya kehilangan :
* masa untuk bersantai dan membuat perkara yang menyeronokkan..

8. Ramai yang berkata :
* kenapa saya kelihatan seolah-lah tidak pernah mempunyai masalah? padahal, semuanya sarat dalam otak saya. :)

9. Makna nama saya di muka depan Friendster
saya bererti :
* Hanin = kerinduan...

10. Cinta itu :
* hanya pada yang Kekal dan Haq..

11. Disuatu tempat, seseorang sedang :
* bekerja keras di atas kapal, mengira-ngira hari bila dia dapat balik jumpa ibu dia.. :)

12. Saya akan cuba :
* berusaha menjadi seorang insan yang berguna pada orang lain..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
* tiada pengakhiran..kecuali atas ketentuan Dia..

14. Saya tidak akan/pernah mahu :
* pakai mekap tebal-tebal.. yuck!

15. Telefon bimbit saya :
* nokia jenos lama yang papan kekuncinya sudah hilang nombor.. ade sesiapa nak belikan yang baru??

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi,
perkara pertama yang akan saya fikirkan ialah :
* Alhamdulillah, hidup lagi... :)

17. Saya paling meluat bila :
* orang tak mengakui kesilapan diri dan menuding jari pada orang lain..

18. Pesta/Parti adalah :
* ermm...mungkin tidak sesuai dengan jiwa saya..

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah
temui ialah :
* seekor landak yang bernama Mazlan..

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan
bagi saya ialah :
* zaman sekolah rendah..main dan belajar benda yang mudah2 je..

21. Hari ini :
* hari isnin yang menenangkan..

22. Malam ini saya akan :
* ulangkaji pelajaran macam biasa, selepas pergi berenang..

23.Esok pula saya akan :
* bagun pagi macam biasa, pergi hosptial dan jumpa pesakit macam biasa... huh...

24. Saya betul2 inginkan :
* sebuah keluarga bahagia yang mengamalkan nilai2 Islam

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan
cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang
terlintas di fikiran anda ?
* bila nak kawin ni? hahahaha!

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
* pusat membeli-belah!

27. Makanan Barat atau Jepun :
* Jepun pon okay, Barat pon okay..

28. Bilik yang terang atau gelap :
* terang untuk membaca, gelap sikit untuk tidur..

29. Makanan segera adalah :
* makanan yang dimakan ketika poket kososng..contohnya maggi...

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada
seseorang :
* saye okay je..

1 comment:

asma' said...

akum hanin..nak jawab jugak aahh! hehe

1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang lelaki

2. Saya sedang mendengar :
bunyi perut sy yg kelaparan hehe

3. Mungkin saya patut :
naik ke common room,amik duit dan pergi makan..eh tapi petang ni ada pasar la..tak bleh...kena simpan perut!

4. Saya suka :
tido...sy suka makan...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
adalah mereka yg memahami saye..

6. Saya tak paham :
kenapa sy skg ni susah sangat nak tido??

7. Saya kehilangan :
seseorang... :(

8. Ramai yang berkata :
eh asma'..nape ko dah kurus? ( tu adalah cara terbaik utk cakap ..oii dulu ko ni gemuk ler..ceh!)

9. Makna nama saya di muka depan Friendster
asma' = maksudnya nama2.. haha.. dont take it literaly la deyy..

10. Cinta itu :
subjektif.. bak kata somebody tu..dalam kesibukan bercinta..jgn lupa cinta pada Pencipta cinta tu.. hehe

11. Disuatu tempat, seseorang sedang :
belajar utk menjadi dewasa.. belajar utk berdikari dan memikul tanggungjawab..seterusnya ..jeng..jeng..jeng..

14. Saya tidak akan/pernah mahu :
membunuh kucing.. sape yg sadis sangat tu...heiiyyy

15. Telefon bimbit saya :
ermm nokia buruk 2100.. monophonic..black n white screen... takpe..wpun housing dah kopak..still maintain..hehe

16. Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi,
perkara pertama yang akan saya fikirkan ialah :
pukul berapa???

17. Saya paling meluat bila :
dpt kawan yg hipokrit..cakap belakang.. kawan makan kawan.. huh

18. Pesta/Parti adalah :
bagi mereka yg sukakan dunia

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernah
temui ialah :
hahaha seekor kucing kaler itam yg buruk dan comot..bernama SENGET..

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan
bagi saya ialah :
skolah menengah..jadi taiko!

21. Hari ini :
hari jumaat...aku suka hari jumaat..

22. Malam ini saya akan :
sambung buat write-up.. harap2nya junior bilik aku tak bising malam ni...so tak payah sumbat tinga

23.Esok pula saya akan :
sambung lagi write up sampai ler EDD.. hehe pastu nak reward myself.. lalala

24. Saya betul2 inginkan :
err...emm... ish..

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan
cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang
terlintas di fikiran anda ?
apesal panoxyl 5% dah tak berkesan?? apesal??

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
* pusat membeli-belah! <- stuju2!

27. Makanan Barat atau Jepun :
tak lalu ah nak makan sushi.. adei..

28. Bilik yang terang atau gelap :
terang

29. Makanan segera adalah :
makanan yg cepat dapat dan cepat abis..!

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada
seseorang :
hai shikin.. wat write up jugak ke??